h i r d e t é s

A Sejk megszólal: Közrend megbontása az iszlámban

Olvasási idő
2perc
Eddig olvastam
a- a+

A Sejk megszólal: Közrend megbontása az iszlámban

2016. január 09. - 11:15
0 komment

Ne az iszlámot vonják felelősségre, hanem az elkövetőket!     

Dr. Mihálffy Balázs (Abdel Rahman sejk)

A nyugat Európa nagyvárosaiban elkövetett tettek kapcsán hangsúlyozni kell, hogy ezek közbűntörvényes kategóriába tartoznak. Ilyen tetteket vallás nevében elkövetni nem lehet. Így hibát követ el az, aki ezt vallás nevében elköveti és az is, aki ezzel vádol. A vallás ugyanis elítéli a közrend megzavarását, nők elleni erőszakot, izgatást és erőszakot. Az alább jegyzett szankciók 1400 éves hagyományt követnek. Nyilván ma ezeket adott jogrendbe kell beilleszteni. Ezért kérem az olvasót, hogy a tettekre hirdetett szankciók logikáját és ne a konkrét ítélet végrehajtási módot vegye tekintetbe.

A Korán Világosság c. szúrájának 3. és 4 verse (…الزانية و الزاني) így ír:

A házasságtörő férfit, vagy nőt korbácsoljátok meg mindegyiket száz korbácsütéssel…

S azok, kik megvádolják a jóéletű asszonyokat, majd nem hoznak négy tanút, hát korbácsoljátok meg nyolcvan korbácsütéssel és ne fogadjátok el tőlük a tanúságtételt sohasem..

A társadalom alapja a család, hiszen ez annak legkisebb közössége. E legkisebb közösség elárulására vonatkozik a száz korbácsütés…

Azok, akik izgatnak, vádaskodnak, asszonyok jóhírén csorbát ejtenek, nyolcvan korbácssütést érdemelnek.

Azonban akik közrendet erőszakkal megbontanak, a békés állapotokat feldúlják, eközben ártatlan életeket veszélyeztetnek, elkövetik a Huraba, azaz félelemkeltés, terrorizálás bűntettét, mely büntető tétele halál.

Asztal szúra 33. verse (…انما جزاؤا الذين يحاربون الله و رسوله و يسعون في الارض فسادا):

Részesedése azoknak, kik háborúban állnak Allahhal és az Ő prófétájával, s azon vannak a földön, hogy megrontók legyenek, hát megöletnek, vagy keresztre feszítetnek….)

1400 évvel ezelőtt az Abesszin Négus (király) befogadta azokat a muszlimokat, akiket Koreish üldözött Mekkában. Azóta Abesszinában és utódállamában, Etiópiában a két vallás békében megfér egymással egymás békéjét keresve.

Nyugat Európa befogadta az iszlám országok menekültjeit. Nem telt bele egy hónap és a befogadottak közrendet sértettek. Ha ők az iszlám törvényeiben keresnek menedéket, akkor ezek a törvények most vád alá helyezik őket.

Amennyiben az esetek mögött felbujtás generálta a folyamatokat, akkor a felbujtókra súlyosabb ítéletet hirdet az iszlám, mint az elkövetőkre, mert kimerítik a Fitna, azaz kísértés, ármány, izgatás cselekményét.

A hatóságok öntsenek tiszta vizet a poharakba. Derüljön fény tettre és okokra. Bűnhődjön az, akinek bűnhődnie kell, vallástól, párttól, etnikumtól függetlenül, de a folyamatból vegyük ki az iszlámot és bármely vallást, ami motivációként ma egyes fejekben felmerül.

A jelen állapot nem jó senkinek. Felvetődik annak kérdése, hogy mindez kinek az érdekét szolgálja. A felszínen elkövetett bűnök felett csak akkor ítélkezhetünk, ha ezekre az érdekviszonyokra választ kapunk és e tettek bizonyíthatóan valamely érdekhez köthetők.

Európa merényletek előtt áll. És ki tudja, hogy ezek milyen retorziókat fognak kiváltani, ami káoszba sodorja a kontinenst? Egészségügyi és biztonsági szűrés nélkül érkeztek ide tömegek. Ilyen körülmények között nem a félelem generálása vezet célra kultúrák, vallások, etnikumok között, hanem a közös elemzés és együttes fellépés.

 

Dr. Mihálffy Balázs (Abdel Rahman sejk)